רשימת טיפים לחיים בריאים - ביו גאיה
  ביו-גאיה – בריאות עד הבית
לוקחים, מרגישים, מתחזקים
       1-700-720-740    
0  מוצרים בסל הקניות
הפקדה או העברה בנקאיתתשלומים דרך - PayPal
הצטרפו אלינו בפייסבוק למידע על מבצעים והטבות:
חפשו אותונו ברשת
שתפו חברים: שתפו חברים
 
מעכב משלוחים
הצטרפות למועדון לקוחות
להצטרפות, הכנסו את כתובת הדוא"ל שלכם כאן:
 הצטרפות למועדון לקוחות



15 עמודי הפייסבוק הטבעוניים

טיפים בנושא חיים בריאים

דף הבית >> מאמרים >> טיפים בנושא חיים בריאים

קצב החיים של רובנו אינו תמיד מאפשר שמירה על בריאות גופנית ומנטלית-נפשית. אנו עסוקים בריצות ממקום למקום, טרודים במחשבות, וממהרים רוב הזמן. אך יחד עם קצב החיים הזה, חשוב לא להזניח את בריאותנו, את גופנו, ואת עצמנו. הבריאות שלנו היא הדבר שמאפשר לנו לתפקד כמו שצריך ביום-יום, להצליח לעמוד במשימות וגם להרגיש טוב במהלכן. לכן, חשוב מאוד לא להמעיט חשיבות בשמירה על אורח חיים בריא, לקרוא בנושא וליישם את ההמלצות הנכונות לכם.

 

רשימת טיפים לחיים בריאים:

  • הקפידו על שתיית מים במהלך היום. חשוב להקפיד על שתיית מים לא רק בימי הקיץ, שבהם תחושת הצמא מורגשת, אלא במהלך כל השנה. מומלץ לשתות בסוף הארוחות, ולא במהלכן, שכן שתייה במהלך האוכל גורם לדילול מיצי העיכול ולתחושת רעב בסיום האוכל. כמו כן, מומלץ גם להוסיף שתייה חמה, ובעיקר תה צמחים. 
שתיית מים מרובה
  • הימנעו מארוחות כבדות בשעות מאוחרות בלילה. מומלץ לאכול את הארוחה הגדולה ביותר ביום עד לשעות הצהריים. אכילת ארוחה כבדה בערב גורמת לעיכוב בתהליך עיכול המזון, דבר שעלול לגרום לשחרור רעלים כימיים בגוף.
הימנעו מארוחות כבדות בשעות מאוחרות בלילה
  • אמצו לעצמם שגרה קבועה והכניסו בה פעילות גופנית מדי יום – הליכה של 30-40 דקות לפחות, או כל פעילות אחרת שתבחרו.
פעילות גופנית מדי יום
  • השתדלו לאכול בעת ישיבה מול השולחן, ולא תוך כדי ביצוע פעילויות שונות. אכילה במקביל לביצוע פעילויות שונות, פוגמת בהנאה שלנו מהאוכל, כמו גם בתחושת השובע שלנו. השתדלו להקדיש לארוחה את הזמן הראוי לה ביום, כדי שתרגישו שבעים ונינוחים לאחר מכן. 
ארוחה משפחתית מסביב לשולחן
  • הקדישו בכל בוקר 5 דקות למתיחות קלות של הגוף. אחרי שנת הלילה גופנו זקוק למעט חימום ומתיחות כדי להתחיל את היום בקלות, ובנינוחות.
כל בוקר 5 דקות למתיחות קלות
  • כשאתם מדברים בטלפון – השתדלו לעשות זאת תוך כדי עמידה או הליכה. רבים מאתנו יושבים הרבה במהלך היום, ולכן כדאי לנצל שיחות טלפון לתנועה קלה.
דיבור בפלאפון בישיבה
  • נסו להימנע ממתוקים מיותרים. אם אתם זקוקים לארוחות ביניים – אכלו מזון בריא כגון ירקות, פירות או פירות יבשים.
מזון בריא כגון ירקות, פירות או פירות יבשים
  • אם יש לכם מעלית בבניין או בעבודה – החליטו על פעם או על פעמיים בשבוע שבהן אתם עולים ויורדים במדרגות!
מדרגות בבניין
  • הימנעו מישיבה ממושכת במהלך היום. אם בכל זאת אתם נדרשים לשבת במשך שעות רצופות – נסו לבצע הפסקות ולקום מדי פעם לחמש דקות.
ישיבה ממושכת במשרד
  • נסו להוריד כפית סוכר או שתיים מכוס התה או הקפה שלכם. גם למי שזה נראה בלתי אפשרי, בסוף מתרגלים...
הורדת כפית סוכר או שתיים מכוס התה או הקפה
  • הקפידו על ביצוע משולב של פעילות גופנית – גם פעילות אירובית, וגם אנארובית. שילוב של שתיהן יביא לתוצאות טובות ולהרגשה מצוינת.
ביצוע משולב של פעילות גופנית
  • ספרו את הירקות ואת הפירות שאתם אוכלים מדי יום. נסו להחליט על יום שבו אתם אוכלים לפחות 3 פירות!
אכילת פירות במהלך היום


הרשימה של טיפים לחיים בריאים אינה מלאה. יש לכם טיפים נוספים לחיים בריאים לשתף איתנו, שילחו אותם כעת:

אהבת? שתף:

מאמרים נוספים:

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

 
עמודי האתר בחנות בטבע חנות טבע אינטרנטית אנו מקבלים את כל סוגי האשראי - אתר מאובטח
סליקה באינטרנט חברת : Tranzila
 
.






 
לייבסיטי - בניית אתרים