רשימת טיפים לחיים בריאים - ביו גאיה
    דף הבית    אודות    מוצרים במבצע    לקוחות ממליצים    מאמרים    צור קשר    דרושים   חייגו: 1-700-720-740    בביו גאיה קונים בטוח!

מדיניות משלוחים
 
   סל קניות






משרדי אתר ביו גאיה בע"מ
משעול בית הבד 23, כפר סבא,
(למשתמשי waze - לוי אשכול 2, כפר סבא

שעות פעילות:
ימים א'-ה' - 08:00-16:00
מענה טלפוני:
1-700-720-740
ימים א'-ה' - 08:00-20:00
ימים ו' וערבי חג - 08:00-12:00

בית מרקחת פרמה-שיא:
אספקת הזמנות המכילות תרופות וייעוץ מבוצעים על ידי בית מרקחת פרמה-שיא:
רח' בקעת בית נטופה 25, כפר סבא.
רוקח אחראי: רפי בן יוסף. מסר 3495
שעות פעילות:
להתייעצות עם רוקח ניתן לפנות בטלפון: 077-4107286
ובמייל: ilan@pharma-c.co.il
ימים א'-ה' - 08:00-20:00
ימים ו' וערבי חג - 08:00-15:00


אין במידע באתר זה תחליף להיוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר רפואי והתחלת הטיפול סוץ

יש לעיין בעלון לצרכן לפני שימוש בתכשיר רפואי.
מומלץ להיוועץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ואינטראקציה עם תכשירים רפואיים אחרים.



טיפים בנושא חיים בריאים

דף הבית >> מאמרים >> טיפים בנושא חיים בריאים

קצב החיים של רובנו אינו תמיד מאפשר שמירה על בריאות גופנית ומנטלית-נפשית. אנו עסוקים בריצות ממקום למקום, טרודים במחשבות, וממהרים רוב הזמן. אך יחד עם קצב החיים הזה, חשוב לא להזניח את בריאותנו, את גופנו, ואת עצמנו. הבריאות שלנו היא הדבר שמאפשר לנו לתפקד כמו שצריך ביום-יום, להצליח לעמוד במשימות וגם להרגיש טוב במהלכן. לכן, חשוב מאוד לא להמעיט חשיבות בשמירה על אורח חיים בריא, לקרוא בנושא וליישם את ההמלצות הנכונות לכם.

 

רשימת טיפים לחיים בריאים:

  • הקפידו על שתיית מים במהלך היום. חשוב להקפיד על שתיית מים לא רק בימי הקיץ, שבהם תחושת הצמא מורגשת, אלא במהלך כל השנה. מומלץ לשתות בסוף הארוחות, ולא במהלכן, שכן שתייה במהלך האוכל גורם לדילול מיצי העיכול ולתחושת רעב בסיום האוכל. כמו כן, מומלץ גם להוסיף שתייה חמה, ובעיקר תה צמחים. 
שתיית מים מרובה
  • הימנעו מארוחות כבדות בשעות מאוחרות בלילה. מומלץ לאכול את הארוחה הגדולה ביותר ביום עד לשעות הצהריים. אכילת ארוחה כבדה בערב גורמת לעיכוב בתהליך עיכול המזון, דבר שעלול לגרום לשחרור רעלים כימיים בגוף.
הימנעו מארוחות כבדות בשעות מאוחרות בלילה
  • אמצו לעצמם שגרה קבועה והכניסו בה פעילות גופנית מדי יום – הליכה של 30-40 דקות לפחות, או כל פעילות אחרת שתבחרו.
פעילות גופנית מדי יום
  • השתדלו לאכול בעת ישיבה מול השולחן, ולא תוך כדי ביצוע פעילויות שונות. אכילה במקביל לביצוע פעילויות שונות, פוגמת בהנאה שלנו מהאוכל, כמו גם בתחושת השובע שלנו. השתדלו להקדיש לארוחה את הזמן הראוי לה ביום, כדי שתרגישו שבעים ונינוחים לאחר מכן. 
ארוחה משפחתית מסביב לשולחן
  • הקדישו בכל בוקר 5 דקות למתיחות קלות של הגוף. אחרי שנת הלילה גופנו זקוק למעט חימום ומתיחות כדי להתחיל את היום בקלות, ובנינוחות.
כל בוקר 5 דקות למתיחות קלות
  • כשאתם מדברים בטלפון – השתדלו לעשות זאת תוך כדי עמידה או הליכה. רבים מאתנו יושבים הרבה במהלך היום, ולכן כדאי לנצל שיחות טלפון לתנועה קלה.
דיבור בפלאפון בישיבה
  • נסו להימנע ממתוקים מיותרים. אם אתם זקוקים לארוחות ביניים – אכלו מזון בריא כגון ירקות, פירות או פירות יבשים.
מזון בריא כגון ירקות, פירות או פירות יבשים
  • אם יש לכם מעלית בבניין או בעבודה – החליטו על פעם או על פעמיים בשבוע שבהן אתם עולים ויורדים במדרגות!
מדרגות בבניין
  • הימנעו מישיבה ממושכת במהלך היום. אם בכל זאת אתם נדרשים לשבת במשך שעות רצופות – נסו לבצע הפסקות ולקום מדי פעם לחמש דקות.
ישיבה ממושכת במשרד
  • נסו להוריד כפית סוכר או שתיים מכוס התה או הקפה שלכם. גם למי שזה נראה בלתי אפשרי, בסוף מתרגלים...
הורדת כפית סוכר או שתיים מכוס התה או הקפה
  • הקפידו על ביצוע משולב של פעילות גופנית – גם פעילות אירובית, וגם אנארובית. שילוב של שתיהן יביא לתוצאות טובות ולהרגשה מצוינת.
ביצוע משולב של פעילות גופנית
  • ספרו את הירקות ואת הפירות שאתם אוכלים מדי יום. נסו להחליט על יום שבו אתם אוכלים לפחות 3 פירות!
אכילת פירות במהלך היום


הרשימה של טיפים לחיים בריאים אינה מלאה. יש לכם טיפים נוספים לחיים בריאים לשתף איתנו, שילחו אותם כעת:

אהבת? שתף:

מאמרים נוספים:


קטגוריות מובילות

ויטמינים
מינרלים
תוספי מזון
מוצרי הומאופתיה
פורמולות לפי בעיה רפואית
דרמוקוסמטיקה
לאם ולתינוק
פטריות מרפא
עמודי האתר

חנות טבע
מבצעים
שותפים ברשת
מאמרים
צור קשר
מפת האתר
 
רכישה באתר

תקנון האתר
קניה בטוחה
 

 
סליקה באינטרנט חברת : 
השארו מעודכנים, הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו
 הצטרפות למועדון לקוחות
לייבסיטי - בניית אתרים