תוספי מזון מומלצים | ביוגאיה
  ביו-גאיה – בריאות עד הבית
לוקחים, מרגישים, מתחזקים
       1-700-720-740    
0  מוצרים בסל הקניות
הפקדה או העברה בנקאיתתשלומים דרך - PayPal
הצטרפו אלינו בפייסבוק למידע על מבצעים והטבות:
חפשו אותונו ברשת
שתפו חברים: שתפו חברים
 
מעכב משלוחים
הצטרפות למועדון לקוחות
להצטרפות, הכנסו את כתובת הדוא"ל שלכם כאן:
 הצטרפות למועדון לקוחות



15 עמודי הפייסבוק הטבעוניים

תוספי מזון מומלצים

דף הבית >> מאמרים >> תוספי מזון מומלצים

כולנו שומעים כמעט מכל עבר, עד כמה מומלץ לצרוך את כל הרכיבים החשובים, ובכל תפריט להקפיד עליהם כדי לשמור על בריאות תקינה לאורך שנים. כדי לספק לגוף שלנו את כל מה שהוא זקוק לו, יש לא מעט תוספי מזון מומלצים אשר כדאי לשלב בתפריט היום יומי.
תוסף מזון המשולב לצד תפריט עשיר ברכיבים תזונתיים חשובים לא פחות, יכולים לעזור לנו בתחושה האישית, לשפר את בריאותנו באופן משמעותי וכמובן גם לעזור לנו לשמור על משקל גוף תקין. אילו תוספים כדאי לשלב בתפריט ומה הם מציעים לנו?

ויטמינים חשובים: ויטמין C, ויטמין B וויטמין E


אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של תוספי מזון אשר רובם מציעים לנו לא מעט ויטמינים. את הויטמינים הללו, בעיקר ויטמין בי, ניתן לשלב במסגרת התפריט היומי שלנו.
סגנון החיים האינטנסטיבי המערבי, עלול להביא למקרים של מתח רב, או אפילו של דיכאון, המתאפיינים במחסור בוויטמין בי ובחומצה פולית.
ויטמין זה יכול להשפיע באופן ישיר גם על הפעילות הקוגניטיבית שלנו ולכן ויטמין B12 הינו חשוב ביותר במניעת מחלות, כמו גם ויטמין C.
גם ויטמינים אחרים חשובים לנו לא פחות, בעיקר בגילאים מבוגרים. על פי מחקרים נמצא כי מבוגרים הצורכים כמות מספקת של ויטמינים מקטינים את הסיכויים שיחלו במחלת כגון אלצהיימר, לחץ דם גבוה, ועוד.

תוספת של סידן


גם הסידן הוא תוסף חשוב ביותר. מבין מגוון של תוספי מזון מסוגים שונים, לרבות חלבונים, אפשר למצוא את הסידן. את הסידן חשוב לצרוך לצד מזונות העשירים בוויטמין D כדי שייספג היטב בגוף.

פעמים רבות מומלץ לצרוך גם תוסף מזון מסוג אחר תוסף של מגנזיום, כדי לאפשר את ספיגתו הטובה יותר של הסידן בגוף. ואכן, ישנם תוספי מזון רבים המשלבים במוצר אחד מגנזיום וסידן.
כדאי לזכור שיש לצרוך את הסידן מספר פעמים ביום כדי ליהנות מיתרונותיו הרבים, שכן גופנו אינו יכול לספוג כמות של יותר מ:500 מ"ג סידן בבת אחת. ולכן, בדרך כלל, צורכים כמה טבליות של סידן ביום.

אומגה 3


לאחרונה שומעים לא מעט על האומגה 3. הוא נחשב אחד מתוספי התזונה הפופולאריים ביותר, בעיקר בשל יתרונותיו הרבים. מדובר בתוסף המסייע במניעת מחלות לב שונות, טרשת עורקים, התקפי לב ושבץ.
אפשר למצוא אומגה 3 גם במזונות שונים, כמו דגים ופשתן, אולם מומלץ גם לצרוך אותו כתוסף מזון כדי להבטיח את קבלתו באופן קבוע.
על פי מחקרים שנעשו לפני מספר שנים, נמצא כי מדובר בתוסף המסייע גם במניעת דיכאונות, הפרעות במצבי רוח ובכלל, משפר את זרימת הדם ופעילות הלב ולכן מאפשר לנו ליהנות מבריאות טובה יותר, ובעיקר – מאורח חיים נכון.

אהבת? שתף:

מאמרים נוספים:
איך מומלץ להתמודד עם בעיות עיכול
מדוע אנחנו סובלים מנשירת שיער וכלים להתמודדות
צבעי מאכל ומה שלא ידעתם עליהם
NOW – פתרונות בריאים עכשיו
ליהנות ולהרוויח ממוצרי סולגאר
כולסטרול הטוב והרע בגופינו - ההמלצות שלנו
חווית שימוש עם אלטמן
איך מתמודדים עם כאבי ראש ומגרנות
מחלות ילדים בתקופת הקיץ
השפעת הויטמין B12 בגופינו
איך בוחרים תוספי תזונה עבורנו
כיצד אנשים צריכים להתגבר ולמנוע סכרת וההשפעה שלה על מצבי לחץ
טיפים בנושא חיים בריאים
כיצד נכון להתמודד עם כאבי גרון

 
עמודי האתר בחנות בטבע חנות טבע אינטרנטית אנו מקבלים את כל סוגי האשראי - אתר מאובטח
סליקה באינטרנט חברת : Tranzila
 
.






 
לייבסיטי - בניית אתרים