סנסורי

התשובה הטבעית למצבי חרדה, לחץ ומתח.

לתיאור המלא >
  • 60 כמוסות
  • 3.17 ₪ לכמוסה
מחיר רגיל 249.90 ₪ מחיר באתר 189.90 ₪
במלאי
+
הוסף למועדפים
סנסורי - להוריד לחץ מהחיים (60 כמוסות) - פרופשיונלס


סיבות לקחת סנסורי -
  • סנסורי הנו קומפלקס יחודי של אשווגנדה הודית ומיצוי זעפרן פטנטי
  • סנסורי מכיל שני רכיבים במנגנון דאבל אקשן
  • כמוסה אחת מכילה מינונים קליניים של שני הרכיבים
  • חומר הגלם של הזעפרן בסנסורי מגיע מאירן
  • כשר, טבעי

"סטרס" בלעז או דחק בעברית אינו מוגדר כמחלה. למרות זאת, דחק הנו זרז להתפרצות והחמרה במחלות ובעיות בריאות רבות. אין ספק כי חיינו הנם רצף של לחצים: פיזיולוגיים ונפשיים - לחצים בעבודה, בבית, בין בני זוג, עם הילדים, המצב הביטחוני, הכלכלי, האישי ועוד. אנו חווים מתח וטלטלות רגשיות ומבלי שנתכוון לכך חווים לעיתים פסימיות, חרדה, כעס, דאגה, ביקורתיות ושפיטה. מצער להודות, אך מצבי לחץ אלו הפכו לחלק משגרת חיינו והם גורם רב משקל למספר לא מבוטל של מחלות. מתח מתמשך ברמות גבוהות נמצא במחקרים רבים מזיק לבריאות ותורם להתפתחות מחלות.

ישנה דרך חדשה וטבעית להורדת הדחק מהחיים - סנסורי!
 

אופן השימוש:
המלצת השימוש הנה כמוסה אחת בבוקר, פעם ביום לפני האוכל או בצמוד למצבים הדורשים סיוע במצבי לחץ ותמיכה בנפש. מחקרים קליניים שבוצעו על רכיבי סנסורי מצאו כי כמוסה אחת של סנסורי מסייעת בהורדת מתח מהחיים.
 

תכולה:
60 כמוסות
 


שבעה טיפים להפחתת לחץ -

טיפ 1:
כמוסה אחת של סנסורי על הבוקר.
 

טיפ 2:
שינוי תזונתי. מומלץ להרבות באכילת פירות, ירקות, סיבים תזונתיים ודגנים מלאים (שיבולת שועל, חיטה מלאה, דוחן, קינואה, כוסמת, גריסי פנינה, אורז מלא, תירס). בנוסף, חלבונים ממקור צמחי (קטניות, אגוזים, שקדים), זרעונים (דלעת, חמניות), שמנים צמחיים (בלתי רווים- שמן זית) ודגים. מומלץ להפחית כמויות של בשר אדום ושומנים באופן כללי. תזונה בריאה מאפשרת הרגשת חיוניות.
 

טיפ 3:
פעילות גופנית. מגבירה הפרשת הורמונים ומורידה רמות חרדה, רגשות דיכאון ודימוי עצמי נמוך. פעילות גופנית היא מהפעולות היותר חשובות בתוכנית להפחתת דחק. יש להקפיד על פעילות גופנית קבועה או לפחות 4 פעמים בשבוע למשך שעה.
 

טיפ 4:
תתחילו לצחוק ולהתחבק יותר. מדענים מצאו שיש קשר בין שרירי פנים מחייכים לבין האזור במוח המשחרר נוירוכימיקלים הנותנים תחושה נעימה - חיבוק ונשיקה יתנו תחושה ואפקט דומה.
 

טיפ 5:
תוסיפו לכם חברים לא רק בפיסבוק. יחסים חברתיים אינם רק מהנים אלא גם חשובים לבריאות נפשית טובה. כאשר המשאבים הפנימיים שלנו בירידה, הקרבה לחברים יכולה להפחית מתח ודאגות, תחושת החברותא נותנת הרגשה טובה של סיפוק וקרבה, והתמיכה המוראלית והנפשית מסייעת בהתמודדות עם קשיי היום יום.
 

טיפ 6:
בטאו את הדחק. לא נבקש ממך לכתוב יומן. כל מה שצריך זה רק לקחת דף ולרשום מה מלחיץ אותך, שלוש פעמים בשבוע, 15 דקות בכל פעם. פעולה פשוטה זו עשויה להפחית את החרדות שלך מהנושאים שמכניסים אותך ללחץ.
 

טיפ 7:
פנקו את עצמכם בעיסוי. עיסוי קל במשך כמה דקות בכל יום עשוי להפחית את הורמון הדחק במידה ניכרת. הרעיון הוא לשכב פרקדן, להירגע ולסרוק את כל הגוף. כדאי להתחיל בראש, בחיפוש אחר האזורים הדואבים והתפוסים, ורק אחר כך להמשיך לשאר הגוף. למה? כי כשמתחילים בעיסוי כדאי לגשת מייד לאותם איברים כואבים. שחרור אותם אזורים יעזור לשחרר את הורמוני האנדורפין, שמרגיעים ומשפרים את מצב הרוח.